Житомирсько-вінницький регіон в умовах нацистської окупації (1941—1944 pp.): проблеми функціонування системи освіти

Стельникович С. В. (2017) Житомирсько-вінницький регіон в умовах нацистської окупації (1941—1944 pp.): проблеми функціонування системи освіти. Історія України. Всеукраїнська газета для вчителів історії та правознавтсва. (9).

[img]
Preview
Текст
Download (185kB) | Preview

Анотація

У різні історичні періоди особлива увага всіх окупаційних режимів на українських землях приділялася освітній системі. Адже через освіту першочергово мав реалізовуватися не тільки навчально-виховний процес, скільки формування лояльних в ідеологічному й політичному відношеннях підданих (на рівні початкової і середньої школи) або ж виняткова підготовка фахівців необхідних галузей (на рівні середньої професійної та вищої школи). Тотальний контроль системи освіти також дав змогу убезпечити будь-які спроби використання навчальних закладів в інших цілях. Подібні завдання постали і перед школою в період нацистської окупації. Водночас школу як засіб національного відродження українського народу намагалися використати формування українського самостійницького руху.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: D Загальна історія та історія Старого Світу > DJK Східна Європа
Відділи: Факультет історії, права та публічного управління > Кафедра історії України
Користувач: К.Б. Лисюк
Дата подачі: 19 Черв 2017 16:39
Оновлення: 19 Черв 2017 16:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25032

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу