Житомирсько-вінницький регіон в умовах нацистської окупації (1941—1944 pp.): проблеми функціонування системи освіти

Стельникович, С. В. (2017) Житомирсько-вінницький регіон в умовах нацистської окупації (1941—1944 pp.): проблеми функціонування системи освіти. Історія України. Всеукраїнська газета для вчителів історії та правознавтсва. (9).

[img]
Перегляд
Text
Download (185kB) | Перегляд

Опис

У різні історичні періоди особлива увага всіх окупаційних режимів на українських землях приділялася освітній системі. Адже через освіту першочергово мав реалізовуватися не тільки навчально-виховний процес, скільки формування лояльних в ідеологічному й політичному відношеннях підданих (на рівні початкової і середньої школи) або ж виняткова підготовка фахівців необхідних галузей (на рівні середньої професійної та вищої школи). Тотальний контроль системи освіти також дав змогу убезпечити будь-які спроби використання навчальних закладів в інших цілях. Подібні завдання постали і перед школою в період нацистської окупації. Водночас школу як засіб національного відродження українського народу намагалися використати формування українського самостійницького руху.

Тип елементу : Стаття
Теми: D Загальна історія та історія Старого Світу > DJK Східна Європа
Підрозділи: Історичний факультет > Кафедра історії України
Користувач, що депонує: лаборант К.Б. Лисюк
Дата внесення: 19 Черв 2017 16:39
Останні зміни: 19 Черв 2017 16:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25032

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу