Стельникович, С. В.
(2017)
Житомирсько-вінницький регіон в умовах нацистської окупації (1941—1944 pp.): проблеми функціонування системи освіти.
Історія України. Всеукраїнська газета для вчителів історії та правознавтсва. (9).
Опис
У різні історичні періоди особлива увага всіх окупаційних режимів на українських землях приділялася освітній системі. Адже через освіту першочергово мав реалізовуватися не тільки навчально-виховний процес, скільки формування лояльних в ідеологічному й політичному відношеннях підданих (на рівні початкової і середньої школи) або ж виняткова підготовка фахівців необхідних галузей (на рівні середньої професійної та вищої школи). Тотальний контроль системи освіти також дав змогу убезпечити будь-які спроби використання навчальних закладів в інших цілях. Подібні завдання постали і перед школою в період нацистської окупації. Водночас школу як засіб національного відродження українського народу намагалися використати формування українського самостійницького руху.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |