Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем

Підгурська, В. Ю. (2016) Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В.Є Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун., 1. с. 169-172.

[img]
Перегляд
pdf
Download (300kB) | Перегляд

Опис

Одна з найактуальніших проблем педагогіки вищої школи – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Майбутній учитель, педагогічна практика, підготовка учителів
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 07 Лип 2017 09:08
Останні зміни: 07 Лип 2017 09:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25073

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу