Підгурська, В. Ю. (2016) Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В.Є Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун., 1. с. 169-172.
|
pdf
Download (300kB) | Перегляд |
Опис
Одна з найактуальніших проблем педагогіки вищої школи – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Майбутній учитель, педагогічна практика, підготовка учителів |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 07 Лип 2017 09:08 |
Останні зміни: | 07 Лип 2017 09:08 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25073 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |