Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем

Підгурська В. Ю. (2016) Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В.Є Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун., 1. С. 169–172.

[img]
Preview
pdf
Download (300kB) | Preview

Анотація

Одна з найактуальніших проблем педагогіки вищої школи – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Майбутній учитель, педагогічна практика, підготовка учителів
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 07 Лип 2017 09:08
Оновлення: 07 Лип 2017 09:08
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25073

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу