Підгурська В. Ю. (2016) Теоретичний аналіз організації педагогічної практики майбутніх учителів початкових класів за рубежем. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг. Редакцією В.Є Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Завязун., 1. С. 169–172.
|
pdf
Download (300kB) | Preview |
Анотація
Одна з найактуальніших проблем педагогіки вищої школи – підготовка майбутніх учителів до професійної діяльності, оскільки від її успішного розв’язання залежить доля розбудови національної системи освіти.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Майбутній учитель, педагогічна практика, підготовка учителів |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 07 Лип 2017 09:08 |
Оновлення: | 07 Лип 2017 09:08 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25073 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |