Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики

Спірін О. М., Вакалюк Т. А. (2017) Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (60). С. 275–287. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Текст
Download (245kB) | Preview

Анотація

У статті наведено критерії добору відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Аналіз наявних відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики дозволив поділити їх на: компілятори, автоматизовані системи перевірки завдань з програмування та інтелектуальні карти. До кожної з них визначено критерії та відповідні показники: для web-орієнтованих компіляторів та інтелектуальних карт виділено проектувальний та функціональний критерії, для web-орієнтованих автоматизованих систем перевірки завдань з програмування виділено проектувальний, інформаційнодидактичний та комунікаційний критерії. Наведено порівняльні таблиці для окремих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики за визначеними критеріями та показниками.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: програмування; основи програмування; web-орієнтовані технології навчання; критерії добору
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Відділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач: Тетяна Анатоліївна Вакалюк
Дата подачі: 04 Жовт 2017 16:36
Оновлення: 04 Жовт 2017 16:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25406

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу