Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики

Спірін, О. М., Вакалюк, Т. А. (2017) Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (60). с. 275-287. ISSN 2076-8184

[img]
Перегляд
Text
Download (245kB) | Перегляд
Офіційний URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1815/1229

Опис

У статті наведено критерії добору відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Аналіз наявних відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики дозволив поділити їх на: компілятори, автоматизовані системи перевірки завдань з програмування та інтелектуальні карти. До кожної з них визначено критерії та відповідні показники: для web-орієнтованих компіляторів та інтелектуальних карт виділено проектувальний та функціональний критерії, для web-орієнтованих автоматизованих систем перевірки завдань з програмування виділено проектувальний, інформаційнодидактичний та комунікаційний критерії. Наведено порівняльні таблиці для окремих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики за визначеними критеріями та показниками.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: програмування; основи програмування; web-орієнтовані технології навчання; критерії добору
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: доцент Тетяна Анатоліївна Вакалюк
Дата внесення: 04 Жов 2017 16:36
Останні зміни: 04 Жов 2017 16:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25406

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу