Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики

Спірін, О. М. and Вакалюк, Т. А. (2017) Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (60). pp. 275-287. ISSN 2076-8184

[img]
Preview
Text
Download (245kB) | Preview
Official URL: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1815/1229

Abstract

У статті наведено критерії добору відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Аналіз наявних відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики дозволив поділити їх на: компілятори, автоматизовані системи перевірки завдань з програмування та інтелектуальні карти. До кожної з них визначено критерії та відповідні показники: для web-орієнтованих компіляторів та інтелектуальних карт виділено проектувальний та функціональний критерії, для web-орієнтованих автоматизованих систем перевірки завдань з програмування виділено проектувальний, інформаційнодидактичний та комунікаційний критерії. Наведено порівняльні таблиці для окремих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики за визначеними критеріями та показниками.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: програмування; основи програмування; web-орієнтовані технології навчання; критерії добору
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science
Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software
Divisions: Faculty of Physics and Mathematics > Department of Applied Mathematics and Computer Science
Depositing User: доцент Тетяна Анатоліївна Вакалюк
Date Deposited: 04 Oct 2017 16:36
Last Modified: 04 Oct 2017 16:36
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25406

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics