Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах

Сарнавська В. (2017) Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. С. 74–77.

[img]
Preview
Текст
Download (201kB) | Preview

Анотація

Головним завданням шкільного курсу української мови є поліпшення мовної і мовленнєвої підготовки учнів, формування у учнів умінь продуктивної та творчої мовної практики. Для формування мовленнєвих умінь необхідна міцна теоретична база. Нею повинні стати введені до шкільної програми найважливіші відомості з теорії тексту.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 29 Лист 2017 07:03
Оновлення: 29 Лист 2017 07:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25878

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу