Сарнавська В. (2017) Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. С. 74–77.
|
Текст
Download (201kB) | Preview |
Анотація
Головним завданням шкільного курсу української мови є поліпшення мовної і мовленнєвої підготовки учнів, формування у учнів умінь продуктивної та творчої мовної практики. Для формування мовленнєвих умінь необхідна міцна теоретична база. Нею повинні стати введені до шкільної програми найважливіші відомості з теорії тексту.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 29 Лист 2017 07:03 |
Оновлення: | 29 Лист 2017 07:03 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25878 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |