Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах

Сарнавська, В. (2017) Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. с. 74-77.

[img]
Перегляд
Text
Download (201kB) | Перегляд

Опис

Головним завданням шкільного курсу української мови є поліпшення мовної і мовленнєвої підготовки учнів, формування у учнів умінь продуктивної та творчої мовної практики. Для формування мовленнєвих умінь необхідна міцна теоретична база. Нею повинні стати введені до шкільної програми найважливіші відомості з теорії тексту.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 29 Лист 2017 07:03
Останні зміни: 29 Лист 2017 07:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25878

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу