Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах

Сарнавська, В. (2017) Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах. Актуальні проблеми текстотворення у лінгводидактичній та мистецтвознавчій площинах: збірник наукових праць (за матеріалами міжрегіонального науково-методичного семінару) / За ред. К. Я. Климової.. pp. 74-77.

[img]
Preview
Text
Download (201kB) | Preview

Abstract

Головним завданням шкільного курсу української мови є поліпшення мовної і мовленнєвої підготовки учнів, формування у учнів умінь продуктивної та творчої мовної практики. Для формування мовленнєвих умінь необхідна міцна теоретична база. Нею повинні стати введені до шкільної програми найважливіші відомості з теорії тексту.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: Вибір методів навчання під час оволодіння процесом створення текстів у початкових класах
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Primary Education and Culture of Professional Language
Depositing User: ПК Кафедра
Date Deposited: 29 Nov 2017 07:03
Last Modified: 29 Nov 2017 07:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/25878

Actions (login required)

View Item View Item