Дослідження категоріально-поняттєвого поля креативної освіти

Вознюк О. В. (2012) Дослідження категоріально-поняттєвого поля креативної освіти. Теоретичні і прикладні аспекти розвитку креативної освіти у вищій школі: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк.. С. 42–71.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Аналіз проблеми обдарованості дозволяє констатувати, що обдарованість людини – її наріжна психологічна якість – щільно пов’язана з такими аспектами, як творчість, креативність, інтелект (інтелектуальний розвиток) людини. Цей висновок випливає з узагальнених нами показників творчості й креативності

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 07 Лют 2018 07:30
Оновлення: 07 Лют 2018 07:34
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26383

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу