Холістичний підхід до аналізу обдарованості: визначення, діагностика, формування

Вознюк, О. В. (2011) Холістичний підхід до аналізу обдарованості: визначення, діагностика, формування. Філософсько-методологічні аспекти визначення обдарованостію Матеріали круглого столу, 26 жовтня 2011 р., м. Київ. с. 65-78.

[img]
Перегляд
Text
Download (1MB) | Перегляд

Опис

Проводится междисциплинарное обобщение в сфере педагогики одаренного ребенка. Обосновывается холистический подход к анализу одаренности, который описывает определение одаренности в контексте таких категорий, как талант и творчество, а также позволяет очертить диагностику и педагогические условия ее формирования (актуализации).

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: The interdisciplinary generalization in the sphere of gifted child is made. Holistic approach to the analysis of giftedness is grounded, which describes the definition of giftedness in the context of such categories, as talent and creativity, enabling to outline its diagnostics and pedagogical conditions of forming (actualizations).
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент І.О. Денисюк
Дата внесення: 08 Лют 2018 12:03
Останні зміни: 08 Лют 2018 12:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26428

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу