Холістичний підхід до аналізу обдарованості: визначення, діагностика, формування

Вознюк О. В. (2011) Холістичний підхід до аналізу обдарованості: визначення, діагностика, формування. Філософсько-методологічні аспекти визначення обдарованостію Матеріали круглого столу, 26 жовтня 2011 р., м. Київ. С. 65–78.

[img]
Preview
Текст
Download (1MB) | Preview

Анотація

Проводится междисциплинарное обобщение в сфере педагогики одаренного ребенка. Обосновывается холистический подход к анализу одаренности, который описывает определение одаренности в контексте таких категорий, как талант и творчество, а также позволяет очертить диагностику и педагогические условия ее формирования (актуализации).

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: The interdisciplinary generalization in the sphere of gifted child is made. Holistic approach to the analysis of giftedness is grounded, which describes the definition of giftedness in the context of such categories, as talent and creativity, enabling to outline its diagnostics and pedagogical conditions of forming (actualizations).
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Лют 2018 12:03
Оновлення: 08 Лют 2018 12:03
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26428

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу