Вознюк, О. В. (2013) Главные аспекты холистической парадигмы образования. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (7). pp. 101-119.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Робиться спроба обґрунтувати нову парадигму освіти, яка виражає ідеї холізму і будується на концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку, а також на синергетичному підході до аналізу педагогічної дійсності. Метою освіти розуміється виховання гармонійної особистості, що характеризується творчістю, толерантністю і фундаментальним оптимізмом, обумовленими відкритістю до світу і спонтанністю поведінки людини, що випливають з медитативного, творчого стану особистості. Реалізація нової холістичної парадигми освіти конкретизується за допомогою розгляду психотерапевтичних аспектів гармонійного стану людини.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | holistic paradigm of education, meditative creative thinking, the phenomenon of hemispheric asymmetry of a man, psychotherapy. |
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education |
Depositing User: | асистент Є.С. Панченко |
Date Deposited: | 09 Feb 2018 09:29 |
Last Modified: | 09 Feb 2018 09:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26445 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |