Главные аспекты холистической парадигмы образования

Вознюк, О. В. (2013) Главные аспекты холистической парадигмы образования. Креативна педагогіка. Наук.-метод. журнал / Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки (7). pp. 101-119.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Робиться спроба обґрунтувати нову парадигму освіти, яка виражає ідеї холізму і будується на концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку, а також на синергетичному підході до аналізу педагогічної дійсності. Метою освіти розуміється виховання гармонійної особистості, що характеризується творчістю, толерантністю і фундаментальним оптимізмом, обумовленими відкритістю до світу і спонтанністю поведінки людини, що випливають з медитативного, творчого стану особистості. Реалізація нової холістичної парадигми освіти конкретизується за допомогою розгляду психотерапевтичних аспектів гармонійного стану людини.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: holistic paradigm of education, meditative creative thinking, the phenomenon of hemispheric asymmetry of a man, psychotherapy.
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of theory and methods of preschool and inclusive education
Depositing User: асистент Є.С. Панченко
Date Deposited: 09 Feb 2018 09:29
Last Modified: 09 Feb 2018 09:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26445

Actions (login required)

View Item View Item