Вознюк, О. В. (2003) Синергетика освіти: розвиток, навчання, виховання. Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем : матеріали Першої Всеукр. наук. конф., Житомир, 17-18 черв. 2003 р. / ред. І. Г. Грабар.. pp. 51-55.
|
Text
Download (1MB) | Preview |
Abstract
Концепція синергізму у навчанні і вихованні набуває бурхливого розвитку останніми роками. Визначається, що в сучасній освіті не слід долати хаос знань, навчального процесу, особистості, а треба навчитись робити його творчим, використовуючи ідеї синергетики, яка вивчає процеси самооргані-зації, сталості, розпаду та відродження різноманітних структур живої та неживої матерії. Тому навчаль-ному процесові слід надавати самоорганізуючого, творчого характеру, оскільки цей процес має нелінійну природу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General) L Education > L Education (General) |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 09 Feb 2018 09:29 |
Last Modified: | 09 Feb 2018 09:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26447 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |