Синергетика освіти: розвиток, навчання, виховання

Вознюк, О. В. (2003) Синергетика освіти: розвиток, навчання, виховання. Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем : матеріали Першої Всеукр. наук. конф., Житомир, 17-18 черв. 2003 р. / ред. І. Г. Грабар.. pp. 51-55.

[img]
Preview
Text
Download (1MB) | Preview

Abstract

Концепція синергізму у навчанні і вихованні набуває бурхливого розвитку останніми роками. Визначається, що в сучасній освіті не слід долати хаос знань, навчального процесу, особистості, а треба навчитись робити його творчим, використовуючи ідеї синергетики, яка вивчає процеси самооргані-зації, сталості, розпаду та відродження різноманітних структур живої та неживої матерії. Тому навчаль-ному процесові слід надавати самоорганізуючого, творчого характеру, оскільки цей процес має нелінійну природу.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант Л.М. Лонська
Date Deposited: 09 Feb 2018 09:29
Last Modified: 09 Feb 2018 09:29
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26447

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year

View more statistics