Вознюк, О. В. (2003) Синергетика освіти: розвиток, навчання, виховання. Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем : матеріали Першої Всеукр. наук. конф., Житомир, 17-18 черв. 2003 р. / ред. І. Г. Грабар.. с. 51-55.
|
Text
Download (1MB) | Перегляд |
Опис
Концепція синергізму у навчанні і вихованні набуває бурхливого розвитку останніми роками. Визначається, що в сучасній освіті не слід долати хаос знань, навчального процесу, особистості, а треба навчитись робити його творчим, використовуючи ідеї синергетики, яка вивчає процеси самооргані-зації, сталості, розпаду та відродження різноманітних структур живої та неживої матерії. Тому навчаль-ному процесові слід надавати самоорганізуючого, творчого характеру, оскільки цей процес має нелінійну природу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 09 Лют 2018 09:29 |
Останні зміни: | 09 Лют 2018 09:29 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26447 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |