Університетський музей природи як засіб розвитку креативності студентів

Мельниченко Р. К. (2018) Університетський музей природи як засіб розвитку креативності студентів. Креативна педагогіка (13). С. 90–94.

[img]
Preview
Текст
Download (553kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано роль університетських природничих музеїв у формуванні природничо-наукової, екологічної,комунікативної компетентності студентів. Описано історію створення та експозицію музею природи Житомирського державного університету імені Івана Франка. Детально розкрито освітньо-виховну функцію музею природи навчального закладу. Проаналізовано досвід роботи цієї установи при підготовці майбутніх вчителів біології. Показано широкі можливості використання університетських музеїв для розвитку креативності студентів, а також при здійсненні профорієнтаційної та просвітницької роботи серед школярів області.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: музей природи, Житомирський державний університет імені Івана Франка, майбутній учитель біології, креативність.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: kaf.zoology Zoo KZ
Дата подачі: 01 Бер 2019 07:32
Оновлення: 01 Бер 2019 07:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27840

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу