Мельниченко Р. К. (2018) Університетський музей природи як засіб розвитку креативності студентів. Креативна педагогіка (13). С. 90–94.
|
Текст
Download (553kB) | Preview |
Анотація
У статті проаналізовано роль університетських природничих музеїв у формуванні природничо-наукової, екологічної,комунікативної компетентності студентів. Описано історію створення та експозицію музею природи Житомирського державного університету імені Івана Франка. Детально розкрито освітньо-виховну функцію музею природи навчального закладу. Проаналізовано досвід роботи цієї установи при підготовці майбутніх вчителів біології. Показано широкі можливості використання університетських музеїв для розвитку креативності студентів, а також при здійсненні профорієнтаційної та просвітницької роботи серед школярів області.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | музей природи, Житомирський державний університет імені Івана Франка, майбутній учитель біології, креативність. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | kaf.zoology Zoo KZ |
Дата подачі: | 01 Бер 2019 07:32 |
Оновлення: | 01 Бер 2019 07:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27840 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |