Інтегральний підхід до визначення, формування і діагностики обдарованості та практичного інтелекту учасників освітнього процесу

Вознюк О. В. (2018) Інтегральний підхід до визначення, формування і діагностики обдарованості та практичного інтелекту учасників освітнього процесу. [Навчальний матеріал]

[img]
Preview
Текст
Download (2MB) | Preview
Тип ресурсу: Навчальний матеріал
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 28 Груд 2018 08:16
Оновлення: 28 Груд 2018 08:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27883

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу