Педагогика «нулевых состояний» и осознанных сновидений

Вознюк, О. В. (2019) Педагогика «нулевых состояний» и осознанных сновидений. «Академия Тринитаризма» (77-656). ISSN 2618-9968

[img]
Перегляд
Text
Download (3MB) | Перегляд

Опис

Окреслюються теоретичні і практичні аспекти нового освітнього напряму, втіленого в педагогіці "нульових станів" і усвідомлених сновидінь, яка використовує проміжно-нейтральні "нульові" стани, що виявляються в творчості і медитації, які виступають як метою освітнього процесу, так і його найбільш ефективною формою. "Нульові" стани досягаються трьома способами: 1) за допомогою переходу станів організму один у одного в процесі його руху і розвитку, коли генерується проміжна гранична нейтральна фаза між ними; 2) завдяки поєднанню протилежних станів людини (страху і гніву, любові і ненависті та ін.), які в результаті цього взаимозгашающиеся, нейтралізують один одного, формуючи нейтральну "нульову" сутність; 3) в результаті будь-якої зміни організмів і середовищ, що реалізується як хвиля, структура якої універсальна і фіксує як точки максимуму і мінімуму, так і нулі функції – нейтральні фази розгортання хвильового процесу.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: The article contains the theoretical and practical aspects of a new educational direction embodied in the pedagogy of "zero states" and lucid dreams, using intermediate-neutral "zero" states, being found in the creative meditative state, which serves both as the goal of the educational process and its most effective form. "Zero" states are achieved in three ways: 1) by transferring the states of human organism into each other in the process of its movement and development, when an intermediate boundary neutral phase between the states is detected; 2) due to uniting the opposite states of a person (fear and anger, love and hate, etc.), which, as a result, mutually extinguish, neutralize each other, forming a neutral "zero" entity; 3) as a result of any change in the organisms and environments, realized as a wave, whose structure is universal and fixes both the points of maximum and minimum and the zeros of the function, being the neutral phases of the unfolding of the wave process.
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 28 Січ 2019 07:07
Останні зміни: 28 Січ 2019 07:07
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27976

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу