Концедайло, В. В., Вакалюк, Т. А. (2018) Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції. с. 141-145.
|
pdf
Download (210kB) | Перегляд |
Офіційний URL: http://lib.iitta.gov.ua/711730/?fbclid=IwAR05Qe92MUbK2mRcETlFeOzB_qKqVPVk4rgH0APWqq5dp1NK1YyM772GmDQ
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач, що депонує: | доцент Тетяна Анатоліївна Вакалюк |
Дата внесення: | 28 Бер 2019 12:47 |
Останні зміни: | 28 Бер 2019 12:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28653 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |