Концедайло В. В., Вакалюк Т. А. (2018) Загальна структура методики застосування ігрових симуляторів для формування професійних м’яких компетентностей майбутніх інженерів-програмістів. Звітна наукова конференція Інституту інформаційних технологій і засобів навчання НАПН України: Збірник матеріалів наукової конференції. С. 141–145.
|
pdf
Download (210kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Тетяна Анатоліївна Вакалюк |
Дата подачі: | 28 Бер 2019 12:47 |
Оновлення: | 28 Бер 2019 12:47 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28653 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |