Елементи індивідуалізації навчання іноземній мові через рольові ігри

Русанова, О. О. (2009) Елементи індивідуалізації навчання іноземній мові через рольові ігри. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 55-58.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (239kB) | Preview

Abstract

У статті висловлюється специфіка і підкреслюється важливість рольових ігор у процесі навчання іноземній мові. Під час навчальної комунікації викладача і студента виявляються індивідуальні особливості учня, які є базою в організації індивідуальних навчальних занять. Розглянуто і проаналізовано зміст рольових ігор і аспектів рольової поведінки в процесі вивчення англійської мови, в якому рольові ігри є основою для формування навиків розмовної комунікації.

Item Type: Article
Subjects: P Language and Literature > P Philology. Linguistics
L Education > L Education (General)
Depositing User: Л. А. Лупаренко
Date Deposited: 22 Oct 2009 10:38
Last Modified: 14 Aug 2015 19:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3005

Actions (login required)

View Item View Item