Русанова, О. О. (2009) Елементи індивідуалізації навчання іноземній мові через рольові ігри. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). с. 55-58.
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (239kB) | Перегляд |
Опис
У статті висловлюється специфіка і підкреслюється важливість рольових ігор у процесі навчання іноземній мові. Під час навчальної комунікації викладача і студента виявляються індивідуальні особливості учня, які є базою в організації індивідуальних навчальних занять. Розглянуто і проаналізовано зміст рольових ігор і аспектів рольової поведінки в процесі вивчення англійської мови, в якому рольові ігри є основою для формування навиків розмовної комунікації.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Користувач, що депонує: | Л. А. Лупаренко |
Дата внесення: | 22 Жов 2009 10:38 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 19:44 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3005 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |