Елементи індивідуалізації навчання іноземній мові через рольові ігри

Русанова О. О. (2009) Елементи індивідуалізації навчання іноземній мові через рольові ігри. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). С. 55–58.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (239kB) | Preview

Анотація

У статті висловлюється специфіка і підкреслюється важливість рольових ігор у процесі навчання іноземній мові. Під час навчальної комунікації викладача і студента виявляються індивідуальні особливості учня, які є базою в організації індивідуальних навчальних занять. Розглянуто і проаналізовано зміст рольових ігор і аспектів рольової поведінки в процесі вивчення англійської мови, в якому рольові ігри є основою для формування навиків розмовної комунікації.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: Користувачі 341 не знайдено.
Дата подачі: 22 Жовт 2009 10:38
Оновлення: 14 Серп 2015 19:44
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3005

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу