Теоретичний аналіз провідних категогій креативної педагогіки

Вознюк, О. В. (2020) Теоретичний аналіз провідних категогій креативної педагогіки. Креативність особистості як фактор інноваційного розвитку суспільства: збірник наукових праць, 2. pp. 39-47.

[img]
Preview
Text
Download (200kB) | Preview

Abstract

Аналіз сучасної соціокультурної ситуації, як і аналіз наукових джерел і освітніх державних документів дозволяє дійти висновку, що результатом сучасної освіти має бути професійно підготовлений, компетентний фахівець, активний, творчий, наділений почуттям обов'язку і відповідальності перед суспільством, який вміє адаптуватися до сучасного плинного світу, характерною тенденцією якого є неперервне зростання кількості інформації, підвищення ролі особистості, інтелектуалізація її діяльності.

Item Type: Article
Subjects: B Philosophy. Psychology. Religion > B Philosophy (General)
B Philosophy. Psychology. Religion > BF Psychology
L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 05 Mar 2020 20:50
Last Modified: 05 Mar 2020 20:50
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/30765

Actions (login required)

View Item View Item