Юхимчук, А. О. (2019) Підготовка вчителів початкової школи до впровадження інтегрованого навчання. Андрагогічний вісник (10). с. 165-170.
|
Text
Download (284kB) | Перегляд |
Опис
У статті проаналізовано сутнісні характеристики феномену інтеграції та основні етапи його розвитку як педагогічного явища. Розглянуто деякі аспекти проблеми готовності вчителів до практичної реалізації інтегративного підходу в початковій школі. Визначено ряд умов, за яких повинна здійснювати професійно-педагогічна підготовка студентів для успішного впровадження інтеграції в освітньому просторі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | асистент Є.С. Панченко |
Дата внесення: | 08 Черв 2020 14:38 |
Останні зміни: | 08 Черв 2020 14:38 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31161 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |