Підготовка вчителів початкової школи до впровадження інтегрованого навчання

Юхимчук А. О. (2019) Підготовка вчителів початкової школи до впровадження інтегрованого навчання. Андрагогічний вісник (10). С. 165–170.

[img]
Preview
Текст
Download (284kB) | Preview

Анотація

У статті проаналізовано сутнісні характеристики феномену інтеграції та основні етапи його розвитку як педагогічного явища. Розглянуто деякі аспекти проблеми готовності вчителів до практичної реалізації інтегративного підходу в початковій школі. Визначено ряд умов, за яких повинна здійснювати професійно-педагогічна підготовка студентів для успішного впровадження інтеграції в освітньому просторі.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 08 Черв 2020 14:38
Оновлення: 08 Черв 2020 14:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31161

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу