Підготовка вчителів початкової школи до впровадження інтегрованого навчання

Юхимчук А. О. (2019) Підготовка вчителів початкової школи до впровадження інтегрованого навчання. Андрагогічний вісник (10). pp. 165-170.

[img]
Preview
Text
Download (284kB) | Preview

Abstract

У статті проаналізовано сутнісні характеристики феномену інтеграції та основні етапи його розвитку як педагогічного явища. Розглянуто деякі аспекти проблеми готовності вчителів до практичної реалізації інтегративного підходу в початковій школі. Визначено ряд умов, за яких повинна здійснювати професійно-педагогічна підготовка студентів для успішного впровадження інтеграції в освітньому просторі.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Єлизавета Сергіївна Панченко
Date Deposited: 08 Jun 2020 14:38
Last Modified: 08 Jun 2020 14:38
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31161

Actions (login required)

View Item View Item