Інклюзивна педагогіка: Навчальний посібник для науково-педагогічних працівників, студентів закладів вищої освіти

Argiropoulos, D. and Тарнавська, Н. П. (2020) Інклюзивна педагогіка: Навчальний посібник для науково-педагогічних працівників, студентів закладів вищої освіти. Житомир: вид-во ЖДУ ім.. І. Франка.

[img]
Preview
PDF
Download (6MB) | Preview

Abstract

У навчальному посібнику висвітлюються питання загально-теоретичних та методичних засад інклюзивної педагогіки з опорою на основні концепції, поняття і принципи. Представлено матеріали з історії інклюзивної педагогіки. Деталізується суть процесу включення дитини з особливими освітніми потребами до класичних груп закладу дошкільної освіти (далі ЗДО). Розглядаються особливості підтримки і супроводу дитини дошкільного віку з особливими освітніми потребами в ЗДО у співпраці з родинами. З урахуванням сучасних тенденцій в системі дошкільної освіти представлено порядок ведення документації, співпрацю учасників інклюзивного процесу та зміст роботи ЗДО з організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти. До кожного розділу подається практичний матеріал. Посібник рекомендовано для науково-методичних працівників, здобувачів вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта (першого бакалаврського та другого магістерського рівнів),слухачів курсів підвищення кваліфікації.

Item Type: Book
Subjects: L Education > L Education (General)
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 25 Jun 2020 11:58
Last Modified: 06 Jul 2020 10:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31307

Actions (login required)

View Item View Item