Інклюзивна педагогіка: Навчальний посібник для науково-педагогічних працівників, студентів закладів вищої освіти

Argiropoulos, D., Тарнавська, Н. П. (2020) Інклюзивна педагогіка: Навчальний посібник для науково-педагогічних працівників, студентів закладів вищої освіти. Житомир: вид-во ЖДУ ім.. І. Франка.

[img]
Перегляд
pdf
Download (6MB) | Перегляд

Опис

У навчальному посібнику висвітлюються питання загально-теоретичних та методичних засад інклюзивної педагогіки з опорою на основні концепції, поняття і принципи. Представлено матеріали з історії інклюзивної педагогіки. Деталізується суть процесу включення дитини з особливими освітніми потребами до класичних груп закладу дошкільної освіти (далі ЗДО). Розглядаються особливості підтримки і супроводу дитини дошкільного віку з особливими освітніми потребами в ЗДО у співпраці з родинами. З урахуванням сучасних тенденцій в системі дошкільної освіти представлено порядок ведення документації, співпрацю учасників інклюзивного процесу та зміст роботи ЗДО з організації освітнього процесу в умовах інклюзивної освіти. До кожного розділу подається практичний матеріал. Посібник рекомендовано для науково-методичних працівників, здобувачів вищої освіти за спеціальністю 012 Дошкільна освіта (першого бакалаврського та другого магістерського рівнів),слухачів курсів підвищення кваліфікації.

Тип елементу : Книга
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 25 Черв 2020 11:58
Останні зміни: 06 Лип 2020 10:25
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31307

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу