Климова К. Я. (2020) Творчий розвиток мовнокомунікативної професійної компетентності майбутніх фахівців сфери туризму. Нові технології навчання: збірник наукових праць (94). С. 162–166.
|
Текст
Download (641kB) | Preview |
Анотація
У статті підкреслюється значення компетентнісного підходу як базового в системі вищої освіти, наголошено на інноваціях в компетентнісних орієнтирах ЄС, визначено мовнокомунікативну професійну компетентність як особистісну якість для майбутніх фахівців з туристичного обслуговування, організації дозвілля, розвитку сільського туризму, екскурсоводів та ін. Спираючись на наукову класифікацію комунікативних методів, автор описує власний досвід використання окремих методів і прийомів творчого розвитку мовнокомунікативної компетентності у процесі викладання української мови студентам спеціальності «Туризм». Наведено приклади завдань на роботу з термінами із використанням мозкового штурму, на роботу з медіа-текстом з елементами діалогування. Окреме місце відведено опису сутуативно-рольової творчої гри, яка стимулює розвиток творчих здібностей майбутніх працівників сфери туризму, а також оптимізує саморозвиток комунікативної україномовної особистості. Автор наголошує, що використання методу проєктів розвиває креативність, дослідницькі якості студентів, оптимізує процес засвоєння знань і формує комунікативну компетентність мовця
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Єлизавета Сергіївна Панченко |
Дата подачі: | 28 Черв 2020 06:16 |
Оновлення: | 28 Черв 2020 06:16 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31347 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |