Використання концепцiї функцiональної асиметрiї мозку у побудовi стратегiї навчання

Левицький, В. М., Брандес, В. М., Вознюк, О. В. (1997) Використання концепцiї функцiональної асиметрiї мозку у побудовi стратегiї навчання. Пiслядипломна освiта педагогічних кадрів: проблеми розвитку : матеріали звітної наук. конф., 31 жовтня – 10 лист. 1996 р.. с. 210-212.

[img]
Перегляд
Text
Download (388kB) | Перегляд

Опис

Сучасна школа як суспільна інституція перебуває у пошуці нових форм навчання і виховання, прагне виявити чинники ефективного педагогічного процесу. Одним із таких чинників постає феномен функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: асистент Є.С. Панченко
Дата внесення: 28 Черв 2020 20:46
Останні зміни: 28 Черв 2020 20:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31351

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу