Використання концепцiї функцiональної асиметрiї мозку у побудовi стратегiї навчання

Левицький В. М., Брандес В. М., Вознюк О. В. (1997) Використання концепцiї функцiональної асиметрiї мозку у побудовi стратегiї навчання. Пiслядипломна освiта педагогічних кадрів: проблеми розвитку : матеріали звітної наук. конф., 31 жовтня – 10 лист. 1996 р.. С. 210–212.

[img]
Preview
Текст
Download (388kB) | Preview

Анотація

Сучасна школа як суспільна інституція перебуває у пошуці нових форм навчання і виховання, прагне виявити чинники ефективного педагогічного процесу. Одним із таких чинників постає феномен функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Єлизавета Сергіївна Панченко
Дата подачі: 28 Черв 2020 20:46
Оновлення: 28 Черв 2020 20:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31351

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу