Левицький, В. М., Брандес, В. М., Вознюк, О. В. (1997) Використання концепцiї функцiональної асиметрiї мозку у побудовi стратегiї навчання. Пiслядипломна освiта педагогічних кадрів: проблеми розвитку : матеріали звітної наук. конф., 31 жовтня – 10 лист. 1996 р.. pp. 210-212.
|
Text
Download (388kB) | Preview |
Abstract
Сучасна школа як суспільна інституція перебуває у пошуці нових форм навчання і виховання, прагне виявити чинники ефективного педагогічного процесу. Одним із таких чинників постає феномен функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology |
Depositing User: | асистент І.О. Денисюк |
Date Deposited: | 28 Jun 2020 20:46 |
Last Modified: | 28 Jun 2020 20:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31351 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |