Використання концепцiї функцiональної асиметрiї мозку у побудовi стратегiї навчання

Левицький, В. М., Брандес, В. М., Вознюк, О. В. (1997) Використання концепцiї функцiональної асиметрiї мозку у побудовi стратегiї навчання. Пiслядипломна освiта педагогічних кадрів: проблеми розвитку : матеріали звітної наук. конф., 31 жовтня – 10 лист. 1996 р.. pp. 210-212.

[img]
Preview
Text
Download (388kB) | Preview

Abstract

Сучасна школа як суспільна інституція перебуває у пошуці нових форм навчання і виховання, прагне виявити чинники ефективного педагогічного процесу. Одним із таких чинників постає феномен функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: асистент І.О. Денисюк
Date Deposited: 28 Jun 2020 20:46
Last Modified: 28 Jun 2020 20:48
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31351

Actions (login required)

View Item View Item