Використання засобів наочності на уроках української мови та літературного читання в початковій школі

Підгурська, В. Ю., Загребельна, О. О. (2020) Використання засобів наочності на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць, 1. с. 217-219.

[img]
Перегляд
Text
Download (383kB) | Перегляд

Опис

В освітньому процесі початкової школи важливо розвивати у здобувачів освіти інтерес до навчання опираючись на чуттєве сприймання навчальної інформації. Чим емоційніше сприймання навчального матеріалу, тим краще він засвоюється. Це досягається шляхом активного використання наочних засобів на всіх етапах навчання.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: Наочність, літературне читання, нова українська школа
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 17 Вер 2020 12:24
Останні зміни: 17 Вер 2020 12:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31499

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу