Використання засобів наочності на уроках української мови та літературного читання в початковій школі

Підгурська В. Ю., Загребельна О. О. (2020) Використання засобів наочності на уроках української мови та літературного читання в початковій школі. Майстерність комунікації у мистецькій і професійній освіті: збірник наукових праць, 1. С. 217–219.

[img]
Preview
Текст
Download (383kB) | Preview

Анотація

В освітньому процесі початкової школи важливо розвивати у здобувачів освіти інтерес до навчання опираючись на чуттєве сприймання навчальної інформації. Чим емоційніше сприймання навчального матеріалу, тим краще він засвоюється. Це досягається шляхом активного використання наочних засобів на всіх етапах навчання.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: Наочність, літературне читання, нова українська школа
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 17 Вер 2020 12:24
Оновлення: 17 Вер 2020 12:24
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31499

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу