Удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів відповідно до вимог Нової української школи

Шанскова Т. І. (2021) Удосконалення змісту професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів відповідно до вимог Нової української школи. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.

[img]
Preview
pdf
Download (311kB) | Preview

Анотація

Професійна підготовка майбутнього вчителя початкової школи має спиратися на принципи гуманізму, демократизації, компетентності, педагогічної творчості,проблемності, педагогічного саморозвитку. З позицій дидактичних закономірностей зміст підготовки майбутніх учителів початкових класів буде повноцінним за умови його повноти, глибини, збалансованості конкретного й загального, завершеності, системності, гнучкості, оперативності, динамізму.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 15 Черв 2021 14:52
Оновлення: 15 Черв 2021 14:52
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32821

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу