Мирончук, В. А., Танська, В. В. (2021) Інтегровані уроки навчання грамоти в Новій українській школі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
|
pdf
Download (493kB) | Перегляд |
Опис
Використання інтегрованих уроків в початковій школі спрямовує учнів до усвідомленої та емоційної потреби аналізувати й висловлювати свою думку на запропоновану тему. Здобувачі освіти набувають при цьому життєвий досвід, роблять власні висновки, закріплюють свої знання та пошукові відкриття.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 16 Черв 2021 09:07 |
Останні зміни: | 16 Черв 2021 09:14 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32869 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |