Мирончук В. А., Танська В. В. (2021) Інтегровані уроки навчання грамоти в Новій українській школі. Пріоритети розвитку початкової освіти в контексті становлення Нової української школи.
|
pdf
Download (493kB) | Preview |
Анотація
Використання інтегрованих уроків в початковій школі спрямовує учнів до усвідомленої та емоційної потреби аналізувати й висловлювати свою думку на запропоновану тему. Здобувачі освіти набувають при цьому життєвий досвід, роблять власні висновки, закріплюють свої знання та пошукові відкриття.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 16 Черв 2021 09:07 |
Оновлення: | 16 Черв 2021 09:14 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32869 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |