Структурно-семантична організація англомовних рекламних слоганів

Повійчук А. О. (2022) Структурно-семантична організація англомовних рекламних слоганів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). С. 233–236.

[img]
Preview
Текст
Download (592kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 06 Груд 2022 12:43
Оновлення: 06 Груд 2022 12:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35188

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу