Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Структурно-семантична організація англомовних рекламних слоганів

Повійчук А. О. (2022) Структурно-семантична організація англомовних рекламних слоганів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. № XV. С. 233–236.

[thumbnail of А. О. Повійчук СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ.pdf]
Preview
Текст
А. О. Повійчук СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧНА ОРГАНІЗАЦІЯ АНГЛОМОВНИХ РЕКЛАМНИХ СЛОГАНІВ.pdf

Завантажити (592kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: Юлія Харчишина
Дата подачі: 06 Груд 2022 12:43
Оновлення: 06 Груд 2022 12:43
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35188
ДСТУ 8302:2015: Повійчук А. О. Структурно-семантична організація англомовних рекламних слоганів. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт. 2022. № XV. С. 233–236.

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу