Пилявець Л. В. (2022) Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). С. 225–228.
|
Текст
Download (548kB) | Preview |
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти |
Користувач: | лаборант Юлія Харчишина |
Дата подачі: | 09 Груд 2022 12:56 |
Оновлення: | 09 Груд 2022 13:05 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35357 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |