Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи

Пилявець Л. В. (2022) Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). С. 225–228.

[img]
Preview
Текст
Download (548kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут іноземної філології > Кафедра міжкультурної комунікації та іншомовної освіти
Користувач: лаборант Юлія Харчишина
Дата подачі: 09 Груд 2022 12:56
Оновлення: 09 Груд 2022 13:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35357

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу