Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи

Пилявець, Л. В. (2022) Кумулятивна казка як засіб формування фонологічної компетентності учнів початкової школи. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). pp. 225-228.

[img]
Preview
Text
Download (548kB) | Preview
Official URL: http://eprints.zu.edu.ua/34729/
Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: лаборант Юлія Харчишина
Date Deposited: 09 Dec 2022 12:56
Last Modified: 09 Dec 2022 13:05
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35357

Actions (login required)

View Item View Item