Деякі психолінгвістичні феномени вивчення іноземних мов

Вознюк О. В. (2022) Деякі психолінгвістичні феномени вивчення іноземних мов. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: збірник наукових праць. С. 58–61.

[img]
Preview
Текст
Download (427kB) | Preview

Анотація

Розглядаються важливі психолінгвістичні феномени, такі, як "педагогічний резонанс", феномен "дзеркальних нейронів", "викликані потенціали головного мозку", "праймінг-ефект", що мають бути відомими широкому колу педагогів-практиків та використовуватися ними в освітньому процесі під час викладання іноземних мов.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: структури мозку, дзеркальний ефект, емпатійні реакції
Класифікатор: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач: Олександр Васильович Вознюк
Дата подачі: 20 Груд 2022 08:43
Оновлення: 20 Груд 2022 08:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35633

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу