Вознюк О. В. (2022) Деякі психолінгвістичні феномени вивчення іноземних мов. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: збірник наукових праць. С. 58–61.
|
Текст
Download (427kB) | Preview |
Анотація
Розглядаються важливі психолінгвістичні феномени, такі, як "педагогічний резонанс", феномен "дзеркальних нейронів", "викликані потенціали головного мозку", "праймінг-ефект", що мають бути відомими широкому колу педагогів-практиків та використовуватися ними в освітньому процесі під час викладання іноземних мов.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | структури мозку, дзеркальний ефект, емпатійні реакції |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач: | Олександр Васильович Вознюк |
Дата подачі: | 20 Груд 2022 08:43 |
Оновлення: | 20 Груд 2022 08:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35633 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |