Деякі психолінгвістичні феномени вивчення іноземних мов

Вознюк, О. В. (2022) Деякі психолінгвістичні феномени вивчення іноземних мов. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: збірник наукових праць. с. 58-61.

[img]
Перегляд
Text
Download (427kB) | Перегляд

Опис

Розглядаються важливі психолінгвістичні феномени, такі, як "педагогічний резонанс", феномен "дзеркальних нейронів", "викликані потенціали головного мозку", "праймінг-ефект", що мають бути відомими широкому колу педагогів-практиків та використовуватися ними в освітньому процесі під час викладання іноземних мов.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: структури мозку, дзеркальний ефект, емпатійні реакції
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті
Користувач, що депонує: професор Олександр Вознюк
Дата внесення: 20 Груд 2022 08:43
Останні зміни: 20 Груд 2022 08:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35633

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу