Вознюк, О. В. (2022) Деякі психолінгвістичні феномени вивчення іноземних мов. Подолання мовних та комунікативних бар’єрів: освіта, наука, культура: збірник наукових праць. с. 58-61.
|
Text
Download (427kB) | Перегляд |
Опис
Розглядаються важливі психолінгвістичні феномени, такі, як "педагогічний резонанс", феномен "дзеркальних нейронів", "викликані потенціали головного мозку", "праймінг-ефект", що мають бути відомими широкому колу педагогів-практиків та використовуватися ними в освітньому процесі під час викладання іноземних мов.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | структури мозку, дзеркальний ефект, емпатійні реакції |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра англійської мови з методиками викладання в дошкільній та початковій освіті |
Користувач, що депонує: | професор Олександр Вознюк |
Дата внесення: | 20 Груд 2022 08:43 |
Останні зміни: | 20 Груд 2022 08:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35633 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |