Використання механізмів гейміфікації на уроках української мови та літературного читання

Синюк Н. В., Підгурська В. Ю. (2023) Використання механізмів гейміфікації на уроках української мови та літературного читання. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу : досвід, реалії, перспективи : збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29 листопада 2022 року).

[img]
Preview
Текст
Download (492kB) | Preview

Анотація

Ігри, які педагог застосовує на уроках, сприяють не лише розвитку мовлення та мови, а допомагають розвитку кмітливості, мислення, уваги, пам’яті, вміння класифікувати та порівнювати предмети, узагальнювати та передавати інформацію. Розв’язування таких видів завдань передбачає вироблення наочно-образного мислення, кмітливості, збагачення активного словникового запасу учнів та повторення раніше вивченого матеріалу.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач: ПК Кафедра
Дата подачі: 06 Лют 2023 15:26
Оновлення: 06 Лют 2023 15:30
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36042

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу