Прохоренко Н. І., Рудницька Н. Ю. (2022) Формування критичного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання на уроках "Я досліджую світ" в початкових класах. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).
|
Текст
Download (245kB) | Preview |
Анотація
Проблема формування критичного мислення є однією з найважливіших. Також можна зазначити, що це і найскладніша проблема. Аналіз психолого-педагогічної, філософської та методичної літератури засвідчив, що кількість праць із цієї проблеми є недостатньою, і в них розглядаються лише деякі сторони мислення.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 16 Лют 2023 14:01 |
Оновлення: | 16 Лют 2023 14:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36159 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |