Прохоренко, Н. І., Рудницька, Н. Ю. (2022) Формування критичного мислення молодших школярів засобами проблемного навчання на уроках "Я досліджую світ" в початкових класах. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року).
|
Text
Download (245kB) | Перегляд |
Опис
Проблема формування критичного мислення є однією з найважливіших. Також можна зазначити, що це і найскладніша проблема. Аналіз психолого-педагогічної, філософської та методичної літератури засвідчив, що кількість праць із цієї проблеми є недостатньою, і в них розглядаються лише деякі сторони мислення.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач, що депонує: | ПК Кафедра |
Дата внесення: | 16 Лют 2023 14:01 |
Останні зміни: | 16 Лют 2023 14:01 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36159 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |