Інтерактивні технології в забезпеченні навчальної взаємодії учнів на уроках математики

Садурська, Л. М., Коновальчук, І. М. (2022) Інтерактивні технології в забезпеченні навчальної взаємодії учнів на уроках математики. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). (У процесі публікації)

[img]
Перегляд
Text
Download (316kB) | Перегляд

Опис

Сьогодні чітка класифікація інтерактивних технологій навчання відсутня, проте можна віднайти їх поділ на ігрові, дискусійні, тренінгові та рейтингові. Саме ігрові інтерактивні технології, на нашу думку, є одними з найбільш ефективних для забезпечення групової взаємодії учнів на уроках математики.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 16 Лют 2023 14:43
Останні зміни: 16 Лют 2023 14:43
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36162

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу