Садурська Л. М., Коновальчук І. М. (2022) Інтерактивні технології в забезпеченні навчальної взаємодії учнів на уроках математики. Специфіка фахової підготовки майбутніх учителів на засадах компетентнісного підходу: досвід, реалії, перспективи. Збірник матеріалів Всеукраїнської з міжнародною участю науково-практичної конференції (29листопада 2022 року). (У процесі публікації)
|
Текст
Download (316kB) | Preview |
Анотація
Сьогодні чітка класифікація інтерактивних технологій навчання відсутня, проте можна віднайти їх поділ на ігрові, дискусійні, тренінгові та рейтингові. Саме ігрові інтерактивні технології, на нашу думку, є одними з найбільш ефективних для забезпечення групової взаємодії учнів на уроках математики.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови |
Користувач: | ПК Кафедра |
Дата подачі: | 16 Лют 2023 14:43 |
Оновлення: | 16 Лют 2023 14:43 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36162 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |