Гуріна І. В. (2009) Вплив мовленевої інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (255kB) | Preview |
Анотація
Курсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Гуріної Ірини Вікторівни. Науковий керівник кандидат психологічних наук, доцент кафедри Н.Ф.Портницька
Тип ресурсу: | Навчальний матеріал |
---|---|
Ключові слова: | Наслідування, оволодіння діяльністю,дошкільники |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Тетяна Присяжнюк |
Дата подачі: | 10 Груд 2009 13:47 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 20:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3660 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |