Гуріна, І. В. (2009) Вплив мовленевої інструкції на ефективність оволодіння діяльністю дошкільниками в умовах наслідування. [Навчальний матеріал] (Неопублікований)
|
PDF
- Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (255kB) | Перегляд |
Опис
Курсова робота студентки 37 групи соціально-психологічного факультету Гуріної Ірини Вікторівни. Науковий керівник кандидат психологічних наук, доцент кафедри Н.Ф.Портницька
Тип елементу : | Навчальний матеріал |
---|---|
Ключові слова: | Наслідування, оволодіння діяльністю,дошкільники |
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач, що депонує: | Тетяна Присяжнюк |
Дата внесення: | 10 Груд 2009 13:47 |
Останні зміни: | 14 Серп 2015 20:48 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3660 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |